FANDOM

Dark Suit - PS4 - Marvels Spider-Man

Peter Benjamin Parker - Syn Mary i Richarda Parker'ów wychowany przez ciotkę May i wujka Bena, który zginął zabity przez złodzieja. Przyjął imię Spider-Man po tym jak ukąsił go radioaktywny pająk. Później nazywany był Scarlet Spider.

Wczesna historia Edytuj

Peter Parker został sierotą w wieku 6 lat, kiedy jego rodzice zginęli w katastrofie lotniczej. Został wychowywany przez swoją ciocię May i wujka Bena w Nowym Jorku. Petter był jednym z lepszych uczniów w liceum Midtown High, nieśmiałość i zamiłowanie do nauki często stawiały go w roli szkolnego odludka.

Śmierć wujka Bena Edytuj

Peter nocą wracał do domu ze swoim wujkiem Benem. Nagle zza rogu kamienicy wyskoczył przestępca, który kazał im oddać mu pieniądze. Wujek Ben postawił mu się i chwycił za jego pistolet, którym do nich celował. Szarpali się do momentu kiedy to przestępca strzelił i zabił wujka Bena. Zdziwiony uciekł. Zrozpaczony 12 letni Peter poprzysiągł zemstę.

  Edytuj

Radioaktywny pająk Edytuj

Peter wraz z MJ był w Oscorp na wycieczce. Peter przypadkowo strącił terrarium z radioaktywnym pająkiem o czym nie wiedział potykając się. Ten go ugryzł i zyskał moce.

MJ and the Spider-Man Edytuj

Peter jako Spider-Man współpracował przez jakiś czas z Mary Jane Watson w wielu misjach.

Spider-Army Edytuj

Wojna bohaterów Edytuj

III Wojna Światowa Edytuj

Projekt "Secret Avengers" Edytuj

Upozorowana śmierć Luny Edytuj

Zmartwychwstanie Luny Edytuj

Romans z Luną Erunov Edytuj

Superheroes Academy Edytuj

Secret Avengers vs Constellation Edytuj

Śmierć Luny Edytuj

Związek z Harrym Osbornem Edytuj

Secret Avengers and all-new X-Men vs Demons Edytuj

Carnom and Secret Avengers Edytuj

PSX 20181208 093941