FANDOM

Noah Storm to nadczłowiek, ziemianin, syn Rani i Chirstophera Storma, który zyskał swoje zdolności w wyniku wydarzeń z "Dnia Początku". Po odkryciu swoich niezwykłych zdolności zaczął działać jako mściciel znany jako The Hunter. Po spotkaniu Petera Parkera, chłopak obrał zupełnie nową drogę życia, postanowił stać się kimś lepszym niż Spider-Man chciał stać się Supreme Spider-Manem. Ostatecznie stał się superbohaterem znanym jako The Saphire. Używając symbionta Izaak, nazywany był The Demon.

HistoriaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

"Dzień Początku"Edytuj

Odkrycie mocyEdytuj

Great Power.png

Noah zdaje sobie sprawę ze swoich mocy

Droga MścicielaEdytuj

Spotkanie Petera ParkeraEdytuj

Narodziny SaphiraEdytuj

Pierwsze starcie z DrakonemEdytuj

Poznanie SpinaEdytuj

Romans z Joanną PondEdytuj

Członkostwo w Spider-MenEdytuj

Ponowne starcie z DrakonemEdytuj

Spotkanie Clary WilliamsEdytuj

Staż u Iron ManaEdytuj

Spotkanie po latachEdytuj

Walka z FourthEdytuj

Działaność w AvengersEdytuj

Romans z Natashą RomanovEdytuj

Zbroja Saphire HunteraEdytuj

Trzecie starcie z DrakonemEdytuj

Konfrontacja z Black ReaperemEdytuj

Romans z Clarą WilliamsEdytuj

Działalność w Young AvengersEdytuj

Starcie z Kapitanem AmerykąEdytuj

OjcostwoEdytuj

Działalność jako Agent T.A.R.C.Z.YEdytuj

Przygody w RosjiEdytuj

Poznanie Doktora SterbernEdytuj

Sojusz z HulkiemEdytuj

Opuszczenie T.A.R.C.Z.YEdytuj

Spotkanie z Clarą i córkąEdytuj

Ostateczna bitwa z DrakonemEdytuj

Przygody w Księżycowym WięzieniuEdytuj

Powrót na ZiemięEdytuj

Koniec SaphiraEdytuj

Romans z Alice SongEdytuj

Symbiont IzaakEdytuj

Droga DemonaEdytuj

Powrót SterbernaEdytuj

Morderstwo AliceEdytuj

The Saphire vs The DemonEdytuj

Osadzenie w Abyss OceanEdytuj

Ucieczka z Abyss OceanEdytuj

Wyjazd do WłochEdytuj

Pokuta jako SaphireEdytuj

Romans ze Scarlet WhitchEdytuj

Ponowne zostanie ojcemEdytuj

Powrót do AmerykiEdytuj

Odnalezienie Clary i MelodyEdytuj

Wyjazd do K'un-LunEdytuj

Powrót do roli SaphiraEdytuj

Wojna z Armagedon EightEdytuj

Stworzenie The VigilantesEdytuj

WyglądEdytuj

Human.png
Naturalny Wygląd
Edytuj

UbiórEdytuj

KostiumEdytuj

OsobowośćEdytuj

Moce i umiejętnościEdytuj

MoceEdytuj

Fizjologia Pająków: chłopak w wyniku mutacji DNA na wskutek ugryzienia jednego z Super Pająków stworzonych przez Korporację Arachna zyskał szereg nadzwyczajnych zdolności.

Zdolności Super Hybrydy: Noah nie jest zwyczajną hybrydą człowieka i pająka. Pająk który go ugrzył był połączeniem 13 gatunków przeróżnych płazów, gadów i owadów co w efekcie stworzyło super pająka przewyższajacego genetycznie wszystkie inne gatunki. Jego jad trwale przemienił Noah czyniąc go czymś co Drakon i Arachna nazywają Super Hybrydą.

Chodzenie po ŚcianachEdytuj

Ścianołaz.png
To podstawowa moc Ludzi-Pająków. W wyniku mutacji genetycznej zyskują oni zdolność wytwarzania lepiej substancji pozwalającej przyczepiać im się do danej powierzchni. Zdolność ta pozwala użytkownikowi na "pełzanie" po dowolnej powierzchni.

Pajęczy ZmysłEdytuj

Super SiłaEdytuj

Power.png

Noah w wyniku ugryzienia pająka zyskał niezwykle ulepszone ciało. Wzmocnione kości, rozciągliwe mięśnie, oraz przyspieszone funkcje organizmu poskutkowały niesamowitą dawką mocy w postaci nadzludzkiej siły. Początkowo Storm wykożystywał zaledwie pewną część swojego potencjału. Po zyskaniu ulepszonego ciała chłopak był w stanie bez problemu podnosić ciężar o łącznej sumie 10 ton. Po starciu z przeciwnikami takimi jak Spider-Man czy Rihno chłopak zrozumiał iż nie może polegać tylko na swoim darze lecz i na ciężkiej pracy. Z tego powodu zaczął trenować. Widząc iż cięzki trening przynosi efekt, chłopak postanowił trenować w T.A.R.C.Z.Y. Jego trenerami były legendy takie jak Kapitan Ameryka czy Hawkeye. Po niezwykle męczących treningach Saphir rozwinął się do możliwości uniesienia 20 ton. W trakcie treningu z Iron Manem, Tony przebadał ciało chłopaka tworząc niezwykły program treningowy przystosowany tylko i wyłącznie dla Noah. Owy trening nazwał "Bramą Czyśćca". Storm po ukończeniu Bramy Czyśca potrafił bez problemu podnosić ciężar 30 ton. Saphir jest w stanie burzyć ściany jednym uderzeniem pięści (uderzajac w odpowiednie miejsce jest w stanie zniszczyć nawet całą konstrukcję) czy nawet udźwignąć zapadajacy się budynek. Jak sam zaprezentował jest w stanie nawet podnieść obu ręcznie ciężarówkę i władać nią jak kijem baseballowym. Saphir będąc jednym z Avengersów odkrył iż emocje wpływają na jego siłę. Stark stwierdził iż Noah będąc w gniewie jest nawet w stanie unieść ciężar osiągajacy 40 ton. Saphir był w stanie zablokować uderzenie pięścią Thora oraz Iron Mena. W jego potyczce z Wolverinem udało mu się obezwładnić owego bohatera. Nawet Hulk czasami oznajmia iż Saphir jest przerażajacym wojownikiem.

Super OrganizmEdytuj

Nadludzka SkocznośćEdytuj

Super WytrzymałośćEdytuj

UmiejętnościEdytuj

SłabościEdytuj

WyposażenieEdytuj

EkwipunekEdytuj

WB 65X.png
Wyrzutnie sieci: WB 65X- to model Wyrzutni Sieci używany przez Saphira. Chłopak samodzielnie opracował model wyrztuni WB6, wykorzystując tarczę zegarka, używał jej jeszcze jako Hunter. Bransoleta wyrzutni oraz przycisk uwalniajacy sieć znajdują się pod rękawicą chłopaka, a tylko wyrzutnia znajduje się na widoku. Jest to błekitna tarcza zegarka, ze złotym obramowaniem oraz czarnym pojemnikiem na sieć. Wytwarzana sieć miała kolor niebieski. Była lepka i rozciągliwa, palna i szybko rozkładająca się. Po zaprzyjaźnieniu się z Peterem Parkerem, dał on chłopakowi swoje projekty wyrzutni. Następna wersja wyrzutni- model WB 65 został stworzony przez naukowców z T.A.R.C.Z.Y. Sam wyglad wyrzutni nie ulega wiekszym zmianą, aczkolwiek w przeciwieństwie do jego poprzednika, któy po prostu "przepuszczał" substancję tworząc sieć, model ten używa tarczy z potrójnym splotem wykorzystując do ptrodukcji sieci lepka substancję, gumę oraz domieszkę tytanu tworząc niezwykle rozciągliwą, o wiele wytrzymalszą i niepalną sieć. Odbywając trening z Iron Manem, Storm stworzył ostateczną wersje swoich wyrzutni tworząc model WB 65X. Model ten ulepszony został o system pozwalajacy na zmniejszenie zużycia substancji potrzebnych do wytworzenia sieci, jednocześnie tworząc taką samą ilość sieci jak w poprzednim modelu. Tarcza ładauje się automatycznie. Noah za pomocą tej wyrzutni jest w stanie używać: normalnej sieci, elektrycznej, wybuchowej, świetlistej, izolacyjnej, niepalnej, a nawet posiada sieć wzbogaconą o substancje wspomagające jego pajęczny orgaznim co pozwala mu tworzyć opatrunki z sieci.

TransportEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki