FANDOM

 Kevin Williams - Mutant, jeden z znajomych Jacka Rossa, czyli bohatera Black X-a. Syn Toby'ego i Ann Williams. W wieku 17 lat odkrył, że jest mutantem i dowiedział się o swoich mocach. Z ich powodu, przyjął pseudonim Wind. Choć działał zwykle sam, był członkiem Avengers czy Protectors. Wind ma wielu wrogów, np. HurricaneWindkiller czy Earthquake, ale jego nemezis to Maskhunter. Po tym jak Maskhunter zabił jego matkę, Wind zmienił swój pancerz i pseudonim na Tornado, i zaczął brutalniej podchodzić to przeciwników, ale po walce z Black X-em, stał się z powrotem Windem.

Moce, zdolności i uzbrojenieEdytuj

Moce:

  • Latanie - Dzięki podmuchom wiatru z rąk, Kevin może latać z prędkością do 7 stopni w skali Beauforta.
  • Podmuchy wiatru - Wind używając podmuchów wiatrów, może odpychać i przyciągać do siebie zarówno istoty żywe, jak i przedmioty.
  • Super siła - Nie wiadomo, ile Williams może podnieść maksymalnie, wiadome jest, że może podnieść napewno ok.10 ton.
  • Tworzenie tornad - Kevin potrafi utworzyć tornada i decydować o ich sile. Moc ta jest rzadko używana, ponieważ Wind potrzebuje wtedy dużo energii.
  • Wzmocnienie - Gdy Kevin zostanie zdenerwowany, wokół niego pojawia się szara aura, może latać do 9 stopni w skali Beauforta, a reszta mocy staje się dwa razy silniejsza.
  • Gniew - Gdy wściekłość Winda będzie maksymalna, jego źrenice znikają, a on sam wygląda, jakby był stworzony z wiatru. Obok niego pojawiają się silne tornada, może latać z prędkością 12 stopni w skali Beauforta, a reszta mocy jest silniejsza pięciokrotnie.
  • Zwinność - Dzięki temu, że Kevin  jest doskonałym gimnastykiem, po odkryciu mocy jego zwinność jest lepsza niż u normalnego człowieka.

Zdolności:

  • Znajomość sztuk walki: Kevin dzięki częstemu uczęszczaniu na wszelakie zajęcia ze sztuk walki jest bardzo dobry w m.in Taekwondo czy Judo.

Uzbrojenie:

  • Strój Winda-Strój został utworzony przez Kevina z pomocą jego przyjaciela, Adama Dencha. Jest to specjalny pancerz, niebieskie oczy na stroju przypominały oczy zbroi Iron-Mana. Jedynym odkrytym kawałkiem ciała są włosy.
  • Strój Tornada- Strój ten to odpowiednio przerobiona zbroja Winda. Jest ciemniejsza, a oczy są czerwone. Włosy pozostają bez zmian, poza tym  że część włosów jest czerwona.