FANDOM

Jack Ross – Amerykanin, znany też jako superbohater Black X[1]. Syn Maxa Rossa i Ellen Ross. Podczas wycieczki w firmie zajmującej się radioaktywnością, wpadł do zbiornika z radioaktywnym płynem. Tydzień później odkrył swoje moce, po czym wraz z swoją drużyną został superbohaterem. Black X miał wielu wrogów np.Red Spider, Boss czy White Y.  Jack miał przede wszystkim dwóch pomocników, Bena Modorvica, pierwszego Red Eagle'a, później po zajściu z DNA Clone'em został Gray X-em, oraz Josha Durna, który przyjął tytuł Czerwonego Orła po Benie. Black X był przyjacielem Kevina Williamsa, i razem z nim był członkiem drużyny Protectors oraz Avengers. Z obu drużyn później odszedł, aby następnie wrócić po roku.

Moce, zdolności i uzbrojenieEdytuj

Moce:

  • Super siła – Jack posiada supersiłę podobną do Spider-Mana, lub nawet większą. Bez problemu może zatrzymać autobus lub go podnieść.
  • Super szybkość – Jack jest ok.5 razy szybszy od zwykłego człowieka.
  • Regeneracja – Black X nie posiada regeneracji takiej jak np. Deadpool. Regeneruje się jednak o wiele lepiej niż zwykły człowiek. 
  • Wzmocnione zmysły – Zmysły X-a są tak wzmocnione, przez co może zauważyć nawet najdrobniejszy szczegół. Może usłyszeć najcichszy szept, rozpozna każdy zapach i smak.

Zdolności:

  • Gimnastyka – Ross jest doskonałym gimnastykiem, choć w pierwszym stroju niezbyt używał swoich zdolności, ale gdy zdobył drugi strój, w walce zaczął jej używać.
  • Inteligencja – Jack jest bardzo inteligentny oraz jest genialnym strategiem, dzięki czemu szybko może odkryć taktykę przeciwnika.

Uzbrojenie:

  • Pierwszy strój – Pierwszy strój Black X-a był pancerzem stworzonym przez członka jego drużyny, Steve'a Mercana. Oczy na stroju były czerwone i kształtem przypominały oczy Spider-Mana. Na pancerzu w miejscu  gdzie znajduje się klatka piersiowa jest namalowana czarna litera X. Na rękach miał wyrzutnie shurikenów i zegarki zmniejszające moce. Strój został zniszczony podczas walki z Red Spiderem. 
  • Drugi strój – Drugi strój choć jest zrobiony z materiału, jest wyposażony w technologie. Dostał go od Tonego Starka, gdy dołączył do Avengers. Strój jest czarny, oczy przypominają oczy Spider-Mana. Na klatce  piersiowej ma biały X. Posiada czarny pas, gdzie przechowuje swoje shurikeny. Pod strojem ma zegarki zmniejszające moce.
  • Shurikeny – Najbardziej znanym atrybutem X-a są jego shurikeny, używał ich od początku działalności superbohaterskiej. W połączeniu z doskonałym zmysłem wzroku, Jack może wycelować idealnie tam gdzie chce.
  • Zegarki zmniejszające moce – Steve Mercan wraz z Jackiem utworzyli specjalne zegarki, które po nałożeniu zmniejszają lub zwiększają moce Black X-a (100 to całkowite maksimum, a minimum to 1, gdyby było 0, Jack utraciłby moce.).

PrzypisyEdytuj

  1. Początkowo z powodu czarnego X na zbroi, po zmianie na nowy strój ze względu na czarny kolor stroju i X na klatce piersiowej. W każdym okresie Ross używał czarnych shurikenów w kształcie X